آداب دانشجوییشاخصه های دانشجویی و دانش پژوهی از منظر شهید ثانی با تأکید بر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش [دوره 1، شماره 1، 1401]
آگاهیبررسی میزان آگاهی، نگرش و عملکرد دبیران زیست شناسی نسبت به دانش زیست فناوری [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 75-90]
آموزشبررسی اثربخشی آموزش سرمایهی روانشناختی و باورهای فراشناخت بر بهزیستی روانشناختی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 7-30]
آموزش"پیامدهای اجرای برنامه درسی تلفیقی علوم تجربی [(مقالات آماده انتشار)]
آموزش آنلاینآموزش آنلاین، چالش ها و فرصتها: یک مطالعه مروری روایتی [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 23-48]
آموزش الکترونیکیآموزش آنلاین، چالش ها و فرصتها: یک مطالعه مروری روایتی [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 23-48]
آموزش تلفیقیمشکلات اجرای آموزش تلفیقی STEM: مطالعه مروری نظام مند (سیستماتیک) [دوره 1، شماره 1، 1401]
آموزش ریاضی با استفاده از کامپیوترتأثیر آموزش ریاضی با استفاده از کامپیوتر بر منبع کنترل و احساس انسجام در دانش آموزان دختر پایه ششم ناحیه 2 یزد [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 49-66]
ا
ابتداییاثربخشی آموزش سبکهای ارتباطی به والدین بر کودکان دارای اختلال ADHD دوره ابتدایی شهرستان اردل [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 41-54]
احساس انسجامتأثیر آموزش ریاضی با استفاده از کامپیوتر بر منبع کنترل و احساس انسجام در دانش آموزان دختر پایه ششم ناحیه 2 یزد [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 49-66]
اختلالاثربخشی آموزش سبکهای ارتباطی به والدین بر کودکان دارای اختلال ADHD دوره ابتدایی شهرستان اردل [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 41-54]
اخلاق کار اسلامیتعیین ارتباط تفکّر راهبردی با بهره وری آموزشی از طریق اخلاق کار اسلامی در معلمان مقطع متوسطه [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 61-74]
ادراک از محیط یادگیریبررسی رابطه ادراک از محیط یادگیری و عشق به یادگیری: نقش میانجی بهزیستی تحصیلی و خودتنظیمی تحصیلی در دانش آموزان دختر شهر یزد [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 5-26]
ارتباطاثربخشی آموزش سبکهای ارتباطی به والدین بر کودکان دارای اختلال ADHD دوره ابتدایی شهرستان اردل [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 41-54]
ارزیابیارزیابی فرایند تدوین سند تحول برنامه درسی ملی جمهوری اسلامی ایران [دوره 1، شماره 1، 1401]
استان لرستانبررسی نگرش دانشجو معلمان استان لرستان نسبت به دانشگاه فرهنگیان [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 73-100]
استقامت قلبی تنفسیتأثیر یک برنامۀ تمرینی منتخب بر ترکیب بدنی و استقامت قلبی ـ عروقی قایق رانان [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 49-60]
اعتقادات مذهبیبررسی رابطه فرسودگی شغلی، اعتقادات مذهبی و ذهن آگاهی با توجه به نقش میانجی تاب آوری در بین معلمان دوره ابتدایی شهر یزد [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 101-116]
اعتیادتاثیر اصلاح سبک زندگی در کاهش اعتیاد به بازیهای برخط در دوران پساکرونا [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 49-60]
الااتأثیر یک برنامۀ تمرینی منتخب بر ترکیب بدنی و استقامت قلبی ـ عروقی قایق رانان [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 49-60]
الگوهای تدریسواکاوی عوامل موثر بر اجرای الگوهای نوین تدریس به مثابه یادگیری بادوام [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 73-92]
انعطافپذیری شناختیاثربخشی مداخلات کارکردهای اجرایی برانعطافپذیری شناختی، حافظه کاری و پیشرفت تحصیلی ریاضی در دانشاموزان با عملکرد هوشی مرزی [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 91-126]
انگیزش پیشرفتاثربخشی یادگیری سیار مبتنی بر شبکههای اجتماعی بر راهبردهای یادگیری خودتنظیم، بهزیستی تحصیلی و انگیزش پیشرفت دانشآموزان پایه ششم ابتدایی شهرستان مروست [دوره 1، شماره 1، 1401]
انگیزش تحصیلیبررسی اثربخشی آموزش انگیزش تحصیلی با رویکرد اسلامی بر راهبردهای یادگیری و باورهای انگیزشی در دانشآموزان.. [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 7-34]
انگیزه پیشرفتبررسی تاثیر هوش هیجانی بر نحوه برقراری ارتباط با همسالان و انگیزش پیشرفت تحصیلی دانشآموزان مقطع ابتدایی شهرستان میامی [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 91-115]
انگیزه تحصیلیرابطه پیشرفت تحصیلی و شرایط فرهنگ خانوادگی در انگیزه تحصیلی دانش آموزان [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 127-141]
ب
بازیهای برخطتاثیر اصلاح سبک زندگی در کاهش اعتیاد به بازیهای برخط در دوران پساکرونا [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 49-60]
باورهای انگیزشیبررسی اثربخشی آموزش انگیزش تحصیلی با رویکرد اسلامی بر راهبردهای یادگیری و باورهای انگیزشی در دانشآموزان.. [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 7-34]
برنامه درسیارزیابی فرایند تدوین سند تحول برنامه درسی ملی جمهوری اسلامی ایران [دوره 1، شماره 1، 1401]
برنامه درسی پژوهش محورتبیین چهارچوب مفهومی ابعاد و مولفه های برنامه درسی پژوهش محور [(مقالات آماده انتشار)]
برنامه درسی پنهانرابطه برنامه درسی پنهان فناوری اطلاعات و ارتباطات و هوش اجتماعی دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان یزد [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 61-72]
برنامه درسی ملیارزیابی فرایند تدوین سند تحول برنامه درسی ملی جمهوری اسلامی ایران [دوره 1، شماره 1، 1401]
بهره وری آموزشیتعیین ارتباط تفکّر راهبردی با بهره وری آموزشی از طریق اخلاق کار اسلامی در معلمان مقطع متوسطه [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 61-74]
بهزیستیبررسی رابطه ادراک از محیط یادگیری و عشق به یادگیری: نقش میانجی بهزیستی تحصیلی و خودتنظیمی تحصیلی در دانش آموزان دختر شهر یزد [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 5-26]
بهزیستی تحصیلیاثربخشی یادگیری سیار مبتنی بر شبکههای اجتماعی بر راهبردهای یادگیری خودتنظیم، بهزیستی تحصیلی و انگیزش پیشرفت دانشآموزان پایه ششم ابتدایی شهرستان مروست [دوره 1، شماره 1، 1401]
بهزیستی روانشناختیبررسی اثربخشی آموزش سرمایهی روانشناختی و باورهای فراشناخت بر بهزیستی روانشناختی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 7-30]
بیانیه ی فلسفه تدریسمطالعۀ موردی نمونه ای از خودکاوی روایتی کارنمای معلّمی در دانشگاه فرهنگیان [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 55-72]
پ
پروژهمطالعۀ موردی نمونه ای از خودکاوی روایتی کارنمای معلّمی در دانشگاه فرهنگیان [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 55-72]
پژوهش پدیدار شناسیواکاوی عوامل موثر بر اجرای الگوهای نوین تدریس به مثابه یادگیری بادوام [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 73-92]
پساکروناتاثیر اصلاح سبک زندگی در کاهش اعتیاد به بازیهای برخط در دوران پساکرونا [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 49-60]
پیشرفت تحصیلیرابطه پیشرفت تحصیلی و شرایط فرهنگ خانوادگی در انگیزه تحصیلی دانش آموزان [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 127-141]
پیشرفت تحصیلی ریاضیاثربخشی مداخلات کارکردهای اجرایی برانعطافپذیری شناختی، حافظه کاری و پیشرفت تحصیلی ریاضی در دانشاموزان با عملکرد هوشی مرزی [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 91-126]
پیشرفت دانش آموزانرابطه پیشرفت تحصیلی و شرایط فرهنگ خانوادگی در انگیزه تحصیلی دانش آموزان [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 127-141]
ت
تاب آوریبررسی رابطه فرسودگی شغلی، اعتقادات مذهبی و ذهن آگاهی با توجه به نقش میانجی تاب آوری در بین معلمان دوره ابتدایی شهر یزد [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 101-116]
تامل های حرفه ای"بررسی درس پژوهی و تأثیر آن در بهبود یادگیری درس تساوی کسر ـ ریاضی سوم ابتدایی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 31-40]
تتتتتأثیر یک برنامۀ تمرینی منتخب بر ترکیب بدنی و استقامت قلبی ـ عروقی قایق رانان [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 49-60]
تدریس مشارکتیبررسی رویکرد درس پژوهی بر تسهیل یادگیری؛ مطالعه موردی : درس «برگی از تاریخ زمین» کتاب علوم تجربی ابتدایی [دوره 1، شماره 1، 1401]
ترکیب بدنیتأثیر یک برنامۀ تمرینی منتخب بر ترکیب بدنی و استقامت قلبی ـ عروقی قایق رانان [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 49-60]
تساوی کسر"بررسی درس پژوهی و تأثیر آن در بهبود یادگیری درس تساوی کسر ـ ریاضی سوم ابتدایی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 31-40]
تسهیل یادگیریبررسی رویکرد درس پژوهی بر تسهیل یادگیری؛ مطالعه موردی : درس «برگی از تاریخ زمین» کتاب علوم تجربی ابتدایی [دوره 1، شماره 1، 1401]
تشریح معلمیمطالعۀ موردی نمونه ای از خودکاوی روایتی کارنمای معلّمی در دانشگاه فرهنگیان [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 55-72]
تعالی خودمدل مکنون از رابطه ساختاری بین ابعادخردمندی و تعالی خود در گروهی از شهروندان شهر شیراز [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 67-90]
تفکر استرتژیکتعیین ارتباط تفکّر راهبردی با بهره وری آموزشی از طریق اخلاق کار اسلامی در معلمان مقطع متوسطه [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 61-74]
تفکر انتقادیتبیین چهارچوب مفهومی ابعاد و مولفه های برنامه درسی پژوهش محور [(مقالات آماده انتشار)]
تکنولوژی آموزشیتأثیر آموزش ریاضی با استفاده از کامپیوتر بر منبع کنترل و احساس انسجام در دانش آموزان دختر پایه ششم ناحیه 2 یزد [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 49-66]
تلفیقیپیامدهای اجرای برنامه درسی تلفیقی علوم تجربی [(مقالات آماده انتشار)]
تنظیم عواطفبررسی تاثیر هوش هیجانی بر نحوه برقراری ارتباط با همسالان و انگیزش پیشرفت تحصیلی دانشآموزان مقطع ابتدایی شهرستان میامی [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 91-115]
توسعه حرفه ای "بررسی درس پژوهی و تأثیر آن در بهبود یادگیری درس تساوی کسر ـ ریاضی سوم ابتدایی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 31-40]
چ
چالشهای آموزش آنلاینآموزش آنلاین، چالش ها و فرصتها: یک مطالعه مروری روایتی [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 23-48]
ح
حافظهکاریاثربخشی مداخلات کارکردهای اجرایی برانعطافپذیری شناختی، حافظه کاری و پیشرفت تحصیلی ریاضی در دانشاموزان با عملکرد هوشی مرزی [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 91-126]
حل تمرینروشهایی برای مطالعه و یادگیری بهتر ریاضیات [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 5-22]
خ
خردمندیمدل مکنون از رابطه ساختاری بین ابعادخردمندی و تعالی خود در گروهی از شهروندان شهر شیراز [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 67-90]
خلاقیتتبیین چهارچوب مفهومی ابعاد و مولفه های برنامه درسی پژوهش محور [(مقالات آماده انتشار)]
خلاقیت هیجانی"بررسی رابطه خلاقیت هیجانی با مهارتهای فراشناختی در دانشجومعلمان دختر دانشگاه فرهنگیان یزد [دوره 1، شماره 1، 1401]
خودانگیختگیتبیین چهارچوب مفهومی ابعاد و مولفه های برنامه درسی پژوهش محور [(مقالات آماده انتشار)]
خودتنظیمی تحصیلیبررسی رابطه ادراک از محیط یادگیری و عشق به یادگیری: نقش میانجی بهزیستی تحصیلی و خودتنظیمی تحصیلی در دانش آموزان دختر شهر یزد [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 5-26]
د
دانشمشکلات اجرای آموزش تلفیقی STEM: مطالعه مروری نظام مند (سیستماتیک) [دوره 1، شماره 1، 1401]
دانش آموزبررسی رابطه ادراک از محیط یادگیری و عشق به یادگیری: نقش میانجی بهزیستی تحصیلی و خودتنظیمی تحصیلی در دانش آموزان دختر شهر یزد [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 5-26]
دانشآموزانتأثیر آموزش ریاضی با استفاده از کامپیوتر بر منبع کنترل و احساس انسجام در دانش آموزان دختر پایه ششم ناحیه 2 یزد [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 49-66]
دانشآموزانتاثیر اصلاح سبک زندگی در کاهش اعتیاد به بازیهای برخط در دوران پساکرونا [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 49-60]
دانش آموزانواکاوی عوامل موثر بر اجرای الگوهای نوین تدریس به مثابه یادگیری بادوام [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 73-92]
دانش پژوهشاخصه های دانشجویی و دانش پژوهی از منظر شهید ثانی با تأکید بر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش [دوره 1، شماره 1، 1401]
دانشجوشاخصه های دانشجویی و دانش پژوهی از منظر شهید ثانی با تأکید بر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش [دوره 1، شماره 1، 1401]
دانشجو معلمبررسی نگرش دانشجو معلمان استان لرستان نسبت به دانشگاه فرهنگیان [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 73-100]
دانشجومعلم"بررسی رابطه خلاقیت هیجانی با مهارتهای فراشناختی در دانشجومعلمان دختر دانشگاه فرهنگیان یزد [دوره 1، شماره 1، 1401]
دانشجومعلم"بررسی ارتباط وضعیت سلامت معنوی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان پردیس فاطمه الزهرا(س) یزد با رشتۀ تحصیلی [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 27-48]
دانشجومعلمانرابطه برنامه درسی پنهان فناوری اطلاعات و ارتباطات و هوش اجتماعی دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان یزد [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 61-72]
دانشگاه "بررسی رابطه خلاقیت هیجانی با مهارتهای فراشناختی در دانشجومعلمان دختر دانشگاه فرهنگیان یزد [دوره 1، شماره 1، 1401]
دانشگاه فرهنگیانمطالعۀ موردی نمونه ای از خودکاوی روایتی کارنمای معلّمی در دانشگاه فرهنگیان [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 55-72]
دانشگاه فرهنگیانبررسی نگرش دانشجو معلمان استان لرستان نسبت به دانشگاه فرهنگیان [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 73-100]
دانشگاه فرهنگیانرابطه برنامه درسی پنهان فناوری اطلاعات و ارتباطات و هوش اجتماعی دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان یزد [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 61-72]
دانشگاه فرهنگیان"بررسی ارتباط وضعیت سلامت معنوی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان پردیس فاطمه الزهرا(س) یزد با رشتۀ تحصیلی [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 27-48]
دبیران زیست شناسیبررسی میزان آگاهی، نگرش و عملکرد دبیران زیست شناسی نسبت به دانش زیست فناوری [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 75-90]
درس پژوهی"بررسی درس پژوهی و تأثیر آن در بهبود یادگیری درس تساوی کسر ـ ریاضی سوم ابتدایی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 31-40]
درسیپیامدهای اجرای برنامه درسی تلفیقی علوم تجربی [(مقالات آماده انتشار)]
دیدگاهبررسی نگرش دانشجو معلمان استان لرستان نسبت به دانشگاه فرهنگیان [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 73-100]
ذ
ذهن آگاهیبررسی رابطه فرسودگی شغلی، اعتقادات مذهبی و ذهن آگاهی با توجه به نقش میانجی تاب آوری در بین معلمان دوره ابتدایی شهر یزد [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 101-116]
ر
راهبردهای یادگیریبررسی اثربخشی آموزش انگیزش تحصیلی با رویکرد اسلامی بر راهبردهای یادگیری و باورهای انگیزشی در دانشآموزان.. [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 7-34]
رشته تحصیلی"بررسی ارتباط وضعیت سلامت معنوی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان پردیس فاطمه الزهرا(س) یزد با رشتۀ تحصیلی [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 27-48]
رویکرد اسلامیبررسی اثربخشی آموزش انگیزش تحصیلی با رویکرد اسلامی بر راهبردهای یادگیری و باورهای انگیزشی در دانشآموزان.. [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 7-34]
ریاضیروشهایی برای مطالعه و یادگیری بهتر ریاضیات [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 5-22]
ریاضی ابتدایی"بررسی درس پژوهی و تأثیر آن در بهبود یادگیری درس تساوی کسر ـ ریاضی سوم ابتدایی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 31-40]
ز
زنانبررسی اثربخشی آموزش سرمایهی روانشناختی و باورهای فراشناخت بر بهزیستی روانشناختی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 7-30]
زیست فناوریبررسی میزان آگاهی، نگرش و عملکرد دبیران زیست شناسی نسبت به دانش زیست فناوری [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 75-90]
س
سبکاثربخشی آموزش سبکهای ارتباطی به والدین بر کودکان دارای اختلال ADHD دوره ابتدایی شهرستان اردل [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 41-54]
سبک زندگیتاثیر اصلاح سبک زندگی در کاهش اعتیاد به بازیهای برخط در دوران پساکرونا [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 49-60]
سرمایهی روانشناختیبررسی اثربخشی آموزش سرمایهی روانشناختی و باورهای فراشناخت بر بهزیستی روانشناختی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 7-30]
سلامت"بررسی ارتباط وضعیت سلامت معنوی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان پردیس فاطمه الزهرا(س) یزد با رشتۀ تحصیلی [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 27-48]
سلامت معنوی"بررسی ارتباط وضعیت سلامت معنوی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان پردیس فاطمه الزهرا(س) یزد با رشتۀ تحصیلی [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 27-48]
سند تحولشاخصه های دانشجویی و دانش پژوهی از منظر شهید ثانی با تأکید بر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش [دوره 1، شماره 1، 1401]
سیاستگذاریارزیابی فرایند تدوین سند تحول برنامه درسی ملی جمهوری اسلامی ایران [دوره 1، شماره 1، 1401]
ش
شبکههای اجتماعیاثربخشی یادگیری سیار مبتنی بر شبکههای اجتماعی بر راهبردهای یادگیری خودتنظیم، بهزیستی تحصیلی و انگیزش پیشرفت دانشآموزان پایه ششم ابتدایی شهرستان مروست [دوره 1، شماره 1، 1401]
شرایط خانوادگیرابطه پیشرفت تحصیلی و شرایط فرهنگ خانوادگی در انگیزه تحصیلی دانش آموزان [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 127-141]
شرایط فرهنگیرابطه پیشرفت تحصیلی و شرایط فرهنگ خانوادگی در انگیزه تحصیلی دانش آموزان [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 127-141]
شهرستان گچسارانتعیین ارتباط تفکّر راهبردی با بهره وری آموزشی از طریق اخلاق کار اسلامی در معلمان مقطع متوسطه [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 61-74]
شهروندمدل مکنون از رابطه ساختاری بین ابعادخردمندی و تعالی خود در گروهی از شهروندان شهر شیراز [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 67-90]
شهیدثانیشاخصه های دانشجویی و دانش پژوهی از منظر شهید ثانی با تأکید بر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش [دوره 1، شماره 1، 1401]
ط
طیف آزگود 00:40بررسی نگرش دانشجو معلمان استان لرستان نسبت به دانشگاه فرهنگیان [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 73-100]
ع
عشق به یادگیریبررسی رابطه ادراک از محیط یادگیری و عشق به یادگیری: نقش میانجی بهزیستی تحصیلی و خودتنظیمی تحصیلی در دانش آموزان دختر شهر یزد [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 5-26]
علمشاخصه های دانشجویی و دانش پژوهی از منظر شهید ثانی با تأکید بر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش [دوره 1، شماره 1، 1401]
علومپیامدهای اجرای برنامه درسی تلفیقی علوم تجربی [(مقالات آماده انتشار)]
علوم تجربیبررسی رویکرد درس پژوهی بر تسهیل یادگیری؛ مطالعه موردی : درس «برگی از تاریخ زمین» کتاب علوم تجربی ابتدایی [دوره 1، شماره 1، 1401]
عملکردبررسی میزان آگاهی، نگرش و عملکرد دبیران زیست شناسی نسبت به دانش زیست فناوری [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 75-90]
عملکرد هوشی مرزیاثربخشی مداخلات کارکردهای اجرایی برانعطافپذیری شناختی، حافظه کاری و پیشرفت تحصیلی ریاضی در دانشاموزان با عملکرد هوشی مرزی [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 91-126]
ف
فراشناختبررسی اثربخشی آموزش سرمایهی روانشناختی و باورهای فراشناخت بر بهزیستی روانشناختی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 7-30]
فرایندارزیابی فرایند تدوین سند تحول برنامه درسی ملی جمهوری اسلامی ایران [دوره 1، شماره 1، 1401]
فرسودگی شغلیبررسی رابطه فرسودگی شغلی، اعتقادات مذهبی و ذهن آگاهی با توجه به نقش میانجی تاب آوری در بین معلمان دوره ابتدایی شهر یزد [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 101-116]
فرصتهای آموزش آنلاینآموزش آنلاین، چالش ها و فرصتها: یک مطالعه مروری روایتی [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 23-48]
فرهنگیان"بررسی رابطه خلاقیت هیجانی با مهارتهای فراشناختی در دانشجومعلمان دختر دانشگاه فرهنگیان یزد [دوره 1، شماره 1، 1401]
فناوری اطلاعات و ارتباطاترابطه برنامه درسی پنهان فناوری اطلاعات و ارتباطات و هوش اجتماعی دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان یزد [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 61-72]
ق
قایقرانانتأثیر یک برنامۀ تمرینی منتخب بر ترکیب بدنی و استقامت قلبی ـ عروقی قایق رانان [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 49-60]
ک
کار پژوهشی"بررسی درس پژوهی و تأثیر آن در بهبود یادگیری درس تساوی کسر ـ ریاضی سوم ابتدایی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 31-40]
کارکردهای اجراییاثربخشی مداخلات کارکردهای اجرایی برانعطافپذیری شناختی، حافظه کاری و پیشرفت تحصیلی ریاضی در دانشاموزان با عملکرد هوشی مرزی [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 91-126]
کارنمای معلمیمطالعۀ موردی نمونه ای از خودکاوی روایتی کارنمای معلّمی در دانشگاه فرهنگیان [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 55-72]
کووید-19آموزش آنلاین، چالش ها و فرصتها: یک مطالعه مروری روایتی [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 23-48]
کیفیت یادگیریبررسی رویکرد درس پژوهی بر تسهیل یادگیری؛ مطالعه موردی : درس «برگی از تاریخ زمین» کتاب علوم تجربی ابتدایی [دوره 1، شماره 1، 1401]
ل
لذت بخشروشهایی برای مطالعه و یادگیری بهتر ریاضیات [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 5-22]
م
مدل مکنونمدل مکنون از رابطه ساختاری بین ابعادخردمندی و تعالی خود در گروهی از شهروندان شهر شیراز [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 67-90]
مدیریتیاثربخشی آموزش سبکهای ارتباطی به والدین بر کودکان دارای اختلال ADHD دوره ابتدایی شهرستان اردل [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 41-54]
مسئلهمشکلات اجرای آموزش تلفیقی STEM: مطالعه مروری نظام مند (سیستماتیک) [دوره 1، شماره 1، 1401]
معلممشکلات اجرای آموزش تلفیقی STEM: مطالعه مروری نظام مند (سیستماتیک) [دوره 1، شماره 1، 1401]
معلمواکاوی عوامل موثر بر اجرای الگوهای نوین تدریس به مثابه یادگیری بادوام [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 73-92]
معلمانبررسی رابطه فرسودگی شغلی، اعتقادات مذهبی و ذهن آگاهی با توجه به نقش میانجی تاب آوری در بین معلمان دوره ابتدایی شهر یزد [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 101-116]
معلمانتعیین ارتباط تفکّر راهبردی با بهره وری آموزشی از طریق اخلاق کار اسلامی در معلمان مقطع متوسطه [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 61-74]
معلم پژوهندهتبیین چهارچوب مفهومی ابعاد و مولفه های برنامه درسی پژوهش محور [(مقالات آماده انتشار)]
مقطع ابتداییبررسی تاثیر هوش هیجانی بر نحوه برقراری ارتباط با همسالان و انگیزش پیشرفت تحصیلی دانشآموزان مقطع ابتدایی شهرستان میامی [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 91-115]
منبع کنترلتأثیر آموزش ریاضی با استفاده از کامپیوتر بر منبع کنترل و احساس انسجام در دانش آموزان دختر پایه ششم ناحیه 2 یزد [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 49-66]
مهارت های فراشناختی"بررسی رابطه خلاقیت هیجانی با مهارتهای فراشناختی در دانشجومعلمان دختر دانشگاه فرهنگیان یزد [دوره 1، شماره 1، 1401]
ن
نگرشبررسی میزان آگاهی، نگرش و عملکرد دبیران زیست شناسی نسبت به دانش زیست فناوری [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 75-90]
نوشتنروشهایی برای مطالعه و یادگیری بهتر ریاضیات [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 5-22]
و
والدیناثربخشی آموزش سبکهای ارتباطی به والدین بر کودکان دارای اختلال ADHD دوره ابتدایی شهرستان اردل [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 41-54]
ه
همسالانبررسی تاثیر هوش هیجانی بر نحوه برقراری ارتباط با همسالان و انگیزش پیشرفت تحصیلی دانشآموزان مقطع ابتدایی شهرستان میامی [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 91-115]
هوش اجتماعیرابطه برنامه درسی پنهان فناوری اطلاعات و ارتباطات و هوش اجتماعی دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان یزد [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 61-72]
هوش هیجانیبررسی تاثیر هوش هیجانی بر نحوه برقراری ارتباط با همسالان و انگیزش پیشرفت تحصیلی دانشآموزان مقطع ابتدایی شهرستان میامی [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 91-115]
ی
یادگیریواکاوی عوامل موثر بر اجرای الگوهای نوین تدریس به مثابه یادگیری بادوام [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 73-92]
یادگیریروشهایی برای مطالعه و یادگیری بهتر ریاضیات [دوره 2، شماره 4، 1402، صفحه 5-22]
یادگیری خودتنظیماثربخشی یادگیری سیار مبتنی بر شبکههای اجتماعی بر راهبردهای یادگیری خودتنظیم، بهزیستی تحصیلی و انگیزش پیشرفت دانشآموزان پایه ششم ابتدایی شهرستان مروست [دوره 1، شماره 1، 1401]
یادگیری سیاراثربخشی یادگیری سیار مبتنی بر شبکههای اجتماعی بر راهبردهای یادگیری خودتنظیم، بهزیستی تحصیلی و انگیزش پیشرفت دانشآموزان پایه ششم ابتدایی شهرستان مروست [دوره 1، شماره 1، 1401]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد